18 Ağustos 2011 Perşembe

HAYDARİ



  Sevgili arkadaşım Hayatın Ta Kendisi Yasemin'in değişik sunumu ile hazırladığı yapımı basit ama çok şık olan bu mezeyi uzun zamandır yapmak istiyordum,nitekim doğum günüm için hazırladım.İyi ki hazırlamışım diye gece sonundada kendime kocaman bir teşekkür ettim.Onun tarifinden yola çıkarak hazırladığım haydariyi konuklarıma sundum.Büyükte beğeni kazandım.İşte birer lokmalık lezzetin tarifi;)

Malzemeler:
  • 2-3 adet salatalık 
  • 1 su bardağı süzme yoğurt 
  • 1 yemek kaşığı nane 
  • Tuz
  • 2 diş sarımsak
Yapılışı:

   Süzme yoğurdu derin bir kaba alıp üzerine nane ve tuz ile dövülmüş sarımsağı ekleyip karıştırıyoruz.Bir süre buzdolabında bekletilen karışımı sıkma torbasına koyup dilimlenmiş salatalıkların üzerine sıkıyoruz.

Afiyet Olsun.

3 yorum:

sallamacay dedi ki...

ahhhh yengemmm tadı hala damağımda,olsa da yesem:)

sallamacay dedi ki...

ahhhh yengemmm tadı hala damağımda,olsa da yesem:)

Nigar SARGIN dedi ki...

Canım benim sen iste ben yine yaparım sana çok öptüm;)