25 Şubat 2012 Cumartesi

3. GÜN: GÜL HANIMDAYDIK

   
 Yazmam gereken gün faslımın yarın 4.toplantısı gerçekleşecekken ben daha 3.gün toplantısını yazmamış olmanın farkındalığını yaşıyorum:))))

 Neyse ki çok geç değil:) 


  29 Ocak 2012 soğuk bir pazar günü 3.gün toplantımızı sevgili Gül Hanım'ın evinde gerçekleştirdik...
Birbirinden güzel ve nefis ikramlar eşliğinden ayda bir kere toplanmanın keyfini çıkardık.Malum ayda bir görüşülünce konuşulacak çok konu çıkıyor ortaya.Kısmetse yarın ki 4. toplantımız Berrin Hanımda olucak.Ben yazımı burada noktalarken herkese keyifli haftasonları diliyorum.Sevgilerimle;)))


Menümüzde;
  • Tiramisu
  • Zeytinyağlı Yaprak Sarma
  • Mermicek Köftesi
  • Sadrazam Lokumu
  • Tuzlu Kurabiye 
vardı...;)

6 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

OHHH YAKIŞIR
SEFANIZ OLSUN CANIM
MMM HARİKA
MUHABBETLE KAL
:)))

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

CANIM ÇOK YAŞAYIN
SEFANIZ OLSUN
MMM MİS GÖRÜNTÜLER
KIZLARA SELAM
MUHABBETLE KAL
:)))

pembe kekik dedi ki...

Çok güzel bir menüymüş.Çok da güzel bir günmüş:)

mutfagabuyrun dedi ki...

gül hanımın ellerine sağlık canım.sizede afiyet bal olsun.sevgiler.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

mm canım ben geldim
nerdesin ben öncede gelmiştim
sefan olsun canım
muhabbetle kal
:))

Nigar SARGIN dedi ki...

Hiç tanımadığımız arkadaşlarla bir araya gelip güzel bir gün dostluğuna başladık hepinize kocaman teşekkürler en kısa zamanda 4.günün ayrıntılarını yazacağım inşallah;))