4 Ocak 2013 Cuma

2013 YENİ YIL KURABİYELERİM

   
  Merhaba değerli dostlarım;
2013'ün ilk paylaşımı için kollarımı sıvadım.Öncelikle hepimize tatlı tadında güzel bir yıl olsun.Başta sağlık,huzur ve mutluluk dileğim,hepimiz için....2012  beni hem güldürdü,hem üzdü.Kader,kısmet,alın yazısı v.s. yaşananlar,öğütler,dersler her biri bizim için....2013'te her şey gönlümüzce olsun dostlar,mutluluktan dökülsün yaşlar....;))
Bu yılbaşı gecesi arkadaşlarımız ve kuzenlerimizi evimizde ağırladık.12 kişi güzel ve bereketli bir masanın etrafında şarkılar söyleyerek,muhabbet ederek 2012'ye güle güle 2013'e hoşgeldin dedik...Bende misafirlerime (bayanlara) ikinci denemem şeker hamurlu kurabiyeler hazırladım.Çok cici oldular sankimmm :)) İşyerinde ki canlarım,ciğerlerim,Suna'm ve Gamze'me de hediye ettim bu ciciklerden umarım beğenmişlerdir diyorum :)))



  Yaşam neredeyse,umutlar orada dır.Yeni yılda inancımızı ve umudumuzu pekiştirmek dileğiyle..Mutlu yıllar olsun hepimize...


İşte fotoğraflar...






12 yorum:

nergis mevsimi dedi ki...

Eline sağlık,güzel kurabiyeler ve kalabalık,neşeli bir yılbaşı partisi olmuş.İyi yıllar,sevgiler.

aslı dedi ki...

cok guzel, samimi olmus. Sevgiler

Unknown dedi ki...

kurabiyeler çok güzel ellerine sağlık
sevgiler

Nigar SARGIN dedi ki...

Teşekkür ederim Baharcım,Aslıcım verilebilecek en el emeği hediye sanırım değil mi sevgiler benden :)))

Nigar SARGIN dedi ki...

Canım nergis mevsimim teşekkürler iyi yıllar ;)))

hayatreceli dedi ki...

kurabiyeler süper, sofra süper pastalar yemekler bir harika.. hele ki o dostların sofranın etrafında olması paha biçilemez ellerine sağlık canım mutlu seneler:)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Tam yeni yıl konsepti olmuş Nigarcım.. Ellerine sağlık, mutlu yıllar ablacım:)

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık kurabiyeler çok güzel görünüyor.Ben de bloguma beklerim.İyi yıllar,sevgiler:)

Fatosca Tadlar dedi ki...

Canıııım, ellerine sağlık çok cici olmuş kurbişlerin:) Kesinlikle bayılmışlardır diyorum :)
Bol kahkahalı ve güzel geçtiği tüm fotolardan çok belli. Allah ağzınızın tadını hiççç bozmasın inşallah.
2013 ve daha sonraki senelerde sağlık, neşe, huzur içinde geçsin diyorum :)
Çok öpüyorum, sevgiler...

Unknown dedi ki...

Ağzınızın tadı hiç bozulmasın canım,bu yıla nasıl girdiyseniz öyle devam edersiniz inşAllah..
Kurabiyelerde çok güzeller..
Ellerine sağlık.

durutarifler dedi ki...

Her şey çok güzel görünüyor
Sizler hepiniz harika çıkmışsınız
Sofranızda harika
Sevgiler

Nigar SARGIN dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum canım dostlarım amin hepimize inşallah güzel bir geceydi gerçekten sevgilerimle;)